poniedziałek, 27 stycznia 2014

613. Śnieg, śnieg, śnieg... biało dookoła

Nie jestem zwolennikiem zimy wolę ciepło i letnie stroje jednak śnieg ma swoje uroki. I nie po to zakupiłam w końcu wymarzone i wyszukiwane godzinami śniegowce aby nie móc ich w tym roku ubrać. Dlatego głośno przywołujemy zimę łącznie z jej cudownym śniegiem.


I właśnie z tej to okazji przyszedł czas na gruby i ciepły zimowy komplecik. Bo przecież w zimę musi być nam zmarźluchom ciepło aby móc cieszyć się śniegiem. 


Podwójna nitka akrylowej włóczki, fantastyczne pompony, 2 wieczory i dziewczęcy komplecik gotowy. W planach był co prawda zupełnie inny ( chciałam śnieżną sowę ) jednak córa zakochana w pomponach nie wyobraża sobie wyjścia z domu bez nich, więc musiałam wymyśleć coś nowego.

Standardowy szaliczek tym razem w zupełnie inny wydaniu. Guziczki oczywiście z dna szuflady ze starych sweterków a na wnętrze czapeczki nadał się polarowy szalik.


Zachęcam Was do przywołania zimy wraz z Kwiatem Dolnośląskim bo jednak potrzeba jej, nie wyobrażam sobie tego niewymarzniętego robactwa ,które nas w lato pożre jeśli ostrych mrozów nie będzie. A ja uczulona na wszelkie muszki i komary, bleeee. Komplecik zgłaszam również na niekartkowe wyzwanie w PWC


Do nas zima przyszła, a jak jest u Was?





13 komentarzy:

  1. O kochana - tego kompleciku to ja moim pannom nie pokażę, bo będę musiała rzucić wszystkie robótki i "odgapiać tą sowę" - jak to One mówią :)
    Śliczny, śliczny.
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobrze że moja jeszcze nie ma takiego poczucia , bo balabym sie cokolwiek ogladac )

      Usuń
  2. Cudowny! Takim szaliczkiem, to sama bym nie pogardziła , bo zmarźluch ze mnie straszny ;)
    Co zaś się tyczy zimy, to w Trójmieście jest od około 3 tygodni...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale cudny ten komplecik..moja córcia byłaby zachwycona:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem - przeuroczy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny i na pewno cieplutki komplecik! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieplutki, cieplutki, na zime własnie w sam raz :)

      Usuń
  6. Dlaczego, dlaczego, dlaczego nie potrafię robić na drutach i szydełku :( Ahhh cudny komplecik, Inga wygląda mega słodko :D Jak misio polarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja potrafie i mozemy sie uzupeniac :P. Ale tak serio Ty fantastycznie szyjesz!!! Misio dziekuje :)

      Usuń
  7. cudna czapeczka!! uwielbiam ja po prostu!! dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...