niedziela, 5 stycznia 2014

597. Bezczynności kres i candy


Święta rozleniwiają, dlatego trzeba to nic nie robienie w końcu przerwać. A skoro wszyscy mają kalendarze to mam i ja.  W dodatku na cudownej firmowej  sztaludze, jaką znalazłam pod choinką.


Jak wiadomo nowy rok, nowe cele, nowe wyzwania. A co jest najlepsze, żeby móc to wszystko ogarnąć? To tylko pytanie retoryczne, bo przecież wiadomo, że chodzi o kalendarz. Mój powstał jako inspiracja do wyzwania, które od dziś prowadzę gościnnie u Szmeka. 
Energatyczna  okładka, zembossowany rok 2014 oraz słowo ŻYCIE. W środku zakładka, na której widnieje przepis na Dobry Rok


Oczywiście bardzo serdecznie Was na nie zapraszam. Czekam na kalendarze w każdym wydaniu: ścienne, książkowe, na biurko, na lodówkę, do torebki. Ale jeśli nie macie ochoty, czasu, bądź uważacie, że Wam nie wyjdzie to mam dla Was alternatywę. Z racji tego, że zeszły rok zaszczycił mnie licznikiem 200 obserwatorów na blogu, 100 lubiących na FB i 20ma wyróżnieniami moich prac w przeróżnych wyzwaniach, możecie stać się właścicielami tegoż oto kalendarza.


Wystarczy wyrazić chęć przygarnięcia go pod swoje skrzydła i zamieszczenia tegoż banerka u siebie na blogu, a następnie 25 stycznia należy pojawić się na ogłoszenie wyników. Nie musicie dodawać mnie do obserwujących, bo nie na tym rzecz polega, aby zmuszać kogoś do wizyty u mnie.


22 komentarze:

  1. Oooo chyba 1 raz jestem pierwsza ;) śliczny kalendarzyk z chęcią go przygarnę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja staję do kolejki po to cudo :) Jest w energetycznym kolorze i ma świetne przesłanie - i jednego i drugiego będę w Nowym Roku potrzebować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w Nowym Roku i od razu ustawiam się w kolejce - kalendarz ma cudną okładkę, także ten... :) no nic, licze na łut szczęścia ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. I oczywiście ustawiam sie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce po Twoje cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kalendarz! Również przyłączam się do zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja z chęcią przygarnęłabym taki niepowtarzalny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po raz pierwszy od wieeelu lat nie mam kalendarza i pewnie już go sobie nie kupię... więc - może akurat się uda ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacyjny. Śliczny i moim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę, bardzo ;) Może uda mi się zdążyć na twoje wyzwanie, ale jedyne co planuję to dorobienie otoczki to zwykłego "zdzieraka". którego w naszym domu nie może zabraknąć. Więc taki kalendarz z chęcią przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, z chęcią przygarnę ten prze, prze, przepiękny kalendarzyk! ♥
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny kalendarz, z ogromną chęcią bym go przygarnęła :) jestem nauczycielką, więc jest co zapisywać! :P pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję na cudny kalendarz:)) Banerek na pasku bocznym http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny kalendarz, bardzo chciałabym go mieć, więc oczywiście się zapisuję :)
    baner na http://blog.decorre.pl/ i zapraszam do siebie również na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopisuję się do kolejki po ten przepiękny kalendarz :)
    banerek na bejbak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią się zapisuję do kolejki oczekujących:). Banerek znajdziesz tutaj:

    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się skuszę na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nieśmiało stanę w kolejce. Aneta
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny! Jak moja mama by go zobaczyła i dostała była by w siódmym niebie :D Więc z chęcią wezmę udział!

    Pozdrawiam!
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również bardzo chętnie się zgłoszę i zostanę tutaj na dłużej :)
    Wspaniały byłby prezent na urodziny :)
    Banerek na blogu life-of-pina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No jeszcze kalendarza nie mam - może dla tego taka niezorganizowana jestem w tym styczniu do diaska, bo ani za mną ani przede mną jakaś taka plapa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział :)
    fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...