wtorek, 7 stycznia 2014

599. Wieczór z gwiazdami


Dzisiejszego wieczoru przedstawiam Wam dwie przeurocze gwiazdy dziecięcego kina - MINIONKI


Trochę z nich niesforne rozrabiaki, co można było już po chwili zauważyć, ale milusie że ho ho.






Miałam je w planie szyciowym zeszłego roku, ale jak to czasami u mnie bywa musiały poczekać na swoją kolej w szeregu. A skoro już poczekały na nowy rok, to zaraz po uszyciu polecą na wyzwanie a zarazem szczytny cel do PC.

Mam nadzieję, że jakieś dzieci ucieszą się z ich towarzystwa a one same nie narozrabiają zbytnio.











25 komentarzy:

  1. łoo świetna sprawa takie Minionki dostać, sama bym chciała ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało brakowało a musiałabym je siłą własnemu dziecku wydzierać ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda mają w sobie to coś co nie daję ich nie lubić :)

      Usuń
  3. śliczne ♥ dodaję siebie do obserwatorów i liczę na mały rewanżyk
    rozanezajecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nono :)) a wiesz że ja też tworze na to wyzwanie?? :)
    minionki MEGA :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D fantastyczni ;)) ja mam w planach uszycie kilku oryginalnych poduszek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow chętnie obejrzę ja też mam zamiar w tym miesiącu jakąś poszeweczke sieknąć, jak zdąrze hahah

      Usuń
  6. Suuper :) Tez takie mam w zamiarze uszyc dla mojego synka :):) Cos nowego wkoncu niz auto cars czy Angry Birds :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i wierzę, że to będzie miła odskocznia :)

      Usuń
  7. Świetne rozrabiaki:) i szczytny cel ich uszycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie już broić nie będą :)

      Usuń
  8. Fantastycznie wyszły! Są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :)
    Już się wiercą i kręcą... coś by spsociły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że nie usiedzą spokojnie na miejscu, coś mają po mnie :)

      Usuń
  10. są świetne mój synek je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne, dziękuję za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co to MINIONKI ale wygladają MEGA zabawnie i rozbrajająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to musisz nadrobic bajeczka jest przednia :)

      Usuń
  13. Gratulacje- nie dziwię się, że wygrałas!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...