środa, 22 stycznia 2014

608. Urodziny w karnawale

Karnawał to fantastyczny czas na urodziny, wszak zabawa i tańce do samego rana, i nikt nie może mieć nic przeciw. Co prawda tegoroczna jubilatka imprezowiczką jeszcze nie jest ale niedługo... Życzę jej tego z całego serca, niech czerpie z życia pełną garścią w granicach rozsądku oczywiście.


Jak na karnawał przystało mamy brokat i cekiny oraz fantastyczny obrazek od Alice


Cekiny przyszyłam sama pojedynczo przy użyciu maszyny do szycia. Jakby się ktoś pytał... A cudowna  błyszcząca "1" powstała w cudownie błyszczący sposób. Brokat miałam później dosłownie wszędzie: na dekoldzie, na twarzy ( bo przecież musiałam się podrapać), na podłodze ( bo mi się trochę rozsypało) ale i na kanapce!!!! Bo przecież tworzyłam na blacie w  kuchni. Grunt, że cyferka została potraktowana lakierem więc z niej się nic a nic nie obsypuje. Ale wiecie jak to jest z brokatem, zupełnie tak samo jak po wpuszczeniu dziecka w lato do piachu. Identycznie to samo!

Karteczke zglaszam do Szuflady oraz kartkowegoABC

6 komentarzy:

  1. Świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu brokatowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ty chcesz mi z córki imprezowiczkę zrobić :P ?
    Dziękujemy jeszcze raz za cudną karteczkę :) Brokat wytrzymał już ząbki małej Mi, a cała kartka przeszła pozytywnie test małych rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękna karteczka :) po prostu cudna myślę, że to piękna pamiątka...

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo i ciepło. Bardzo się cieszymy, że zgłosiłaś swoją pracę na nasze brokatowe wyzwanie kartkowe. =)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...