niedziela, 19 stycznia 2014

605. Ażurowa walentynka



Wymyśliłam sobie ażurowy wycinany wzór, siedziałam nad nim cały dzień, opracowałam go na moją cudowną maszynę do wycinania i jak przyszło co do czego okazało się, że maszyna została pozbawiona potajemnie noża. Mąż chciał mi zrobić niespodziankę i dorobić zapas. W międzyczasie sprawa się odwlekła i zapomniał, aż do dziś kiedy to mu głośno przypomniałam szukając winowajcę niemożności wycinania. Oczywiście jak się zaprę to nie ma na mnie mocnych, wyciągnęłam podręczny nożyk i zabrałam się do dzieła, by zdążyć na czas do kartkowegoABC



Walentyna w kolorze nie czerwonym zgodnie z Craftbarem to dopiero jest wyzwanie. Postawiłam więc na brudny ciemny róż jako kolor dominujący.



Wczoraj padłam ale dziś jak widać nawet mega gil do kolan mi nie przeszkadzał aby trochę podziałać.


17 komentarzy:

  1. piękna karteczka pomimo, że nie czerwona :) świetne zestawienie kolorów...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, choć chyba jestem konserwa i muszę mięć coś czerwonego w kartce miłosnej bo cały czas mi go tu brakuje :)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu. Karteczka bardzo urokliwa, a wycinanka robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuje,, namęczyłam się nad nią, ale warto było :)

      Usuń
  3. Zdążyłaś. ^^ Piękna propozycja. Dziękuję za udział w naszym pierwszym wyzwaniu kartkowym .= )

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wiem kto wygra ażurowe wyzwanie ;) Masz niesamowicie pewną rękę, skoro wycięłaś TAKI wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuje :), ręce przetrenowane w rysunkach różnej maści więc muszą być pewne, bo czasami już nie da się poprawiać :)

      Usuń
  5. Masakra, ale się nawycinałaś :) podziwiam, nawet nie widać że to ręką ludzką a nie maszyną było wycięte. Śliczna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samozaparcia powstydzić sie nia mogę to prawda :). :*

      Usuń
  6. Śliczna jest, mnie też zachwyciła wycinanka :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuje, wszak wycinanka miała grać główną rolę;)

      Usuń
  7. Zdrowiej i żeby Ci sił na poduchę dla Art Piaskownicy starczyło. Nie możesz się poddać bez walki:) Napisz jeszcze co to za maszyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no niby nie, ale z wasza nie mam szans. A do do maszyny to mam takie cudo do wycinania z papieru Cricut Expression

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa.
    Świetna wycinanka ażurowa

    OdpowiedzUsuń
  9. http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Sizzix-Thinlits-Ornate-Heart/8440
    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i? ja mam swoja inna, i za darmo a dzieki swojemu nozykowi moge sobie wielkosc zmieniac tyle razy ile bede chciec w zaleznosci od wielkosci kartki :P

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...