piątek, 17 stycznia 2014

603. Seniorce Rodu

Ach nie było mnie tu tydzień, nie myślcie jednak, że się urlopowałam albo obijałam. Po prostu są rzeczy, które się robią ale muszą poczekac na swoją kolej. Do tego moja uwaga teraz jest podzielona po trzykroć, dziecko, tworzenie i nasz dom, jeszcze w powijakach ale już się tworzy. Ale, ale nie o tym dziś....


Należę do tych szczęściarzy co mogą pojechać w odwiedziny do swojej ukochanej Babci a Prababci swojego dziecka na tzw. niedzielny obiad. Jednak nie mam jej zaraz "za rogiem" więc wyjazd do niej to większa wyprawa raz na jakiś czas. Tym bardziej z wielką przyjemnoścą tworzyłam dla niej karteczkę od naszej trójki.


Posiłkowałam się mapką z PWC oraz Bingiem z 123ScrapujTy gdzie wykorzystałam wszystkie wytyczne prócz jednej 


6 komentarzy:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...