wtorek, 29 stycznia 2013

410. Na wesoło

Miała to być szybka karteczka. Taki miałam plan. Wyszperałam na Magicznej Kartce mapkę i stwierdziłam , że góra 30 min i będzie po kartce.



Plan był dobry tylko z wykonaniem go do bani. Bo .... W międzyczasie młodej zachciało się jeść, później wymyśliła, że mam ją karmić. Następnie domagała się dokładki  a jak zaczęło mi pośmiardywać gdy koło mnie przechodziła trzeba było ją przewinąć.  A kiedy zaczęła udawać, że robi ślizg na  ślizgawce wykorzystując do tego poduszki z narożnika , zjeżdżając głową do dołu, stwierdziam, że trzeba znaleźć jej inne zajęcie. I tak z 30 min zrobiło się bagatela minut 120.



I tak się właśnie pracuje z małym dzieckiem. Cóż uroki rodzicielstwa :)





6 komentarzy:

  1. świetna karteczka... a co do jej wykonania, znam tą historię na pamięć... co dzień to przerabiam:)

    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z maluchami :), dobrze ze kobieta potrafi robic wiele rzeczy na raz

      Usuń
  2. Podoba mi sie jak laczysz techniki :) Swietna praca ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ;-) Nowy banerek , a zwłaszcza napis - rewelka ;D
    No dzieci powiadasz... u mnie ostatnio zastój, bo jak już zaśnie wieczorem , to ja razem z nim ;-( A pomysłów w 3D ... ;/ Kiedyś minie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ze zauwazylas ;), zycze szybkiego powrotu do dzialania hihi

      Usuń
  4. Świetna!!! Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...