piątek, 25 stycznia 2013

409. Było sobie CANDY

Trochę się mnie zapomniało o wynikach mojego szybkiego CANDY hihi , ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Ilość chętnych mnie normalnie powaliła. Żartuje oczywiście, cóż ich strata.  Ja tam z miłą chęcią zorganizowałam sobie małe rozdawnictwo. A co!!

Posiłkując się pomocą RANDOMA dokonałam  więc równie szybkiego losowania i....

Pod numerem trzy ukrywa się??????



Mam nadzieję, że jak najszybciej się ze mną skontaktuje w sprawie nagrody. Jeśli nie to będę losować raz jeszcze.



4 komentarze:

  1. gratuluję! a ja najwyraźniej przegapiłam, ale z moim otatnim leniem do czegokolwiek, to nic dziwnego...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nic o Candy nie wiedziałam :(
    Cóż... pewnie i tak nic bym nie wygrała :P ale za to zapraszam po wyróżnienie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. D... minęło mnie ... Następnym razem się poprawię :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...