piątek, 4 stycznia 2013

401. Gwiazda wiklinowa

Tak się przejęłam piernikami na choinkę, że zapomniałam o przystrojeniu jej czubka. Nie mając zbytnio czasu na chodzenie po sklepach i szukaniu czegoś co mi się spodoba zerknęłam do szuflady z czego mogłabym sama taki czubek wykonać. A że większość z Was ma pewnie gdzieś jakieś stare gazety to możecie również taką ozdobę wykonać. 


Trochę po czasie, ale jakoś tak się zeszło, może komuś się przyda kursik na tegoroczne Boże Narodzenie.

Potrzebujemy:
- gazetę
- klej
- białą farbę
- srebrol
- drut florystyczny 1,2 mm
- brokat
- cyrkonie




Wycinamy z gazety 8 pasków długości ok 10 cm i skręcamy je w rurki











Łączymy za pomocą kleju układając gwiazdę i przycinamy  rurki według uznania. Ja co drugą skróciłam do połowy długości, jak widać na zdjęciu








Malujemy rurki z obu stron białą farbą jako podkład











Po wyschnięciu rurki pomalowałam obustronnie srebrolem










Z jednej strony zamontowałam za pomocą kleju na gorąco skręcony drut florystyczny












A drugą stronę udekorowałam brokatem i cyrkoniami






Niby nic a jaki efekt, zachęcam do eksperymentowania. A błyszczącą gwiazdkę zgłaszam na wyzwanie  


oraz do Piątku13


3 komentarze:

  1. proste i pomysłowe!:) no i wykonane własnoręcznie, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też mam te gwiazdki kryształkowe :D bardzo je lubię :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...