wtorek, 1 stycznia 2013

399. Perle


Zafascynowałam się ostatnio perłowymi kołnierzykami i w przypływie natchnienia poświęciłam 2 wieczory na stworzenie swojego idealnie pasującego do wigilijnej małej czarnej. Wykorzystałam białe perełki w 3 wielkościach i przeźroczysto-srebrne koraliki.



Nie powiem przez ile dni bolały mnie palce po  udanej próbie przebicia się przez usztywniony materiał.



Ale kołnierzyk zrobił furorę i wszyscy się mnie pytali gdzie go nabyłam.  

I tym perłowym akcentem witam Was w nowym roku. Bierzmy się więc do pracy z nowym zapałem i głową pełną nowych pomysłów.





1 komentarz:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...