sobota, 5 stycznia 2013

402. Dam Ci ... guzik z pętelką

A tak dokładniej z racji drugich urodzinek zrodziła się myśl o zakupie dziecięcego rowerka.




Więc po co się silić na zakup wielu pierdół jak można się wspólnie zrzucić na super prezent. Dlatego też wykonałam specjalną skarbonkę 


A co jest w niej takiego szczególnego? Otóż przednia strona może być wymienna, i jeśli już trzeba będzie zbierać na co innego można bez problemu ją wymienić na inną. 



Dzięki temu zabiegowi uzbierane pieniążki można również wyjąć nie niszcząc skarbonki.


Skarbonkę zgłaszam na wyzwanie w Galerii Rea


Edit:


11 komentarzy:

  1. śliczna! I też jestem za tym, żeby zrobić jeden wymarzony prezent niż wiele z przypadku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ona jest sliczniutka ... swietna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Superasta skarbonka . sama chciałabym taka , ale baz otwierania.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaa cudowności! małej Jubilatce już się spodobała - jak tylko ja zobaczyła to pisk radości :) dziękujemy po raz kolejny za cudo :)

    K&L

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah, fajna idea! skarbonka boska! Moje maleństwo ma także niebawem urodzinki - 3. i właśnie taki prezent dostanie od dziadków. Już nie mogę doczekać się jej reakcja! (oby tylko pojazd nie był dużo za duży!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz głowę na karku! Świetny pomysł i wykonanie przednie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł świetny, wykonanie super, ale dzieci i tak lubią duuuuużo prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sprytna ta skarbonka :) Muszę taką dla Milki wykombinować :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje pomysły!! Miałam to już zrobić przed świętami ale się nie udało. Zapraszam po wyróżnienie do mnie http://qsloncu.blogspot.nl/2013/01/liebster-blog.html pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...