poniedziałek, 21 stycznia 2013

406. Milka






Jakże słodkie zdrobnienie dla równie słodkiej dziewczynki, która to dziś o 9 rano zasiliła nasze babskie grono. Karteczka  w ulubionym kolorku jej mamy



Tasiemka - stempel - przeszycia- perełki
tekturka- embossing ( imię) -  sznurek - stempel


Młoda Mama jeszcze nie otworzyła przesyłeczki ode mnie ale tutaj na pewno szybko nie zajrzy więc, dziewczyny niech się poznają a ja zgłaszam kartkę na wyzwanie do Ewy na które to powstało, bo kończy się już jego czas. Jak również do Szuflady



3 komentarze:

  1. jak zwykle slicznie i pomysłowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo i bardzo oryginalnie, wspaniała kartka.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) uwielbiam się w nią wpatrywać. Dziękujemy bardzo :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...