poniedziałek, 22 grudnia 2014

838. Pudełeczko na skarby



Uwielbiam pudełeczka TricksArt, dają tyle możliwości. Tym razem  znowu poszalałam z jednym, tylko wzięłam na tapetę największy rozmiar 20 x 20 .


Papier, pasta strukturalna, mgiełka, mikrokulki, glossy accent, zatopione koraliki, cyrkonie , biała i czarna farba akrylowa, stemplowane literki , tekturki, ćwieki a wszystko to pokryte bezbarwnym lakierem. 



Wszystkie te cuda możecie nabyć w sklepie TricksArt.  Kto by się nie ucieszył z takiego prezentu pod choinką? Pudełeczko zgłaszam do Art-Piaskownicy

http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/12/prezent-mikoajkowy-edycja-maej-ichi.html






3 komentarze:

  1. Same pudełeczko jest już skarbem :) Jest cudowne :) Kolor niebieski ostatnio bardzo mi przyapadł do gustu tak też tym bardziej jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ostatnio polubilam niebieskosci , dziekuje serdecznie sporo czasu mi zajelo ale efekt bardzo mi odpowiada :)

      Usuń

  2. W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...