piątek, 19 grudnia 2014

835. Mech śniegiem otuliwszy

Szyszkowe choineczki troszeczkę mi się już znudziły, zeszłoroczna zamieszkała u sąsiadki więc pozwoliłam sobie na wykonanie nowej. Bo bez choinki nie ma przecież świąt. Tym razem sięgnęłam po  mech. Nie sądziłam jednak, że jest to taki kiepski materiał do oklejania....


Za doniczkę posłużyło mi stare pudełko po serku Almette, które najpierw potraktowałam srebrnym spreyem a następnie białym akrylem


A na choince zawisły Tricksartowe dzwoneczki


Zgłoszę ją może do Project Prezent , Altair-art , 123scrapujty 
jak również do Fifi-rifi


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rekompensuje mi brak sniegu za oknem, dzieki ;)

      Usuń
  2. Przepiękna jest. Warto było się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuje tez tak sadze, choc teraz jak wymysle cos z mchu to chyba sie 2 razy nad tym zastanowie ;)

      Usuń
  3. Świetnie się prezentuje. Zwłaszcza z miseczka pierników obok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki , ale to moj wieniec adwentowy robiony na szybko :)

      Usuń
  4. No i to jest ten prawdziwy klimat Świąt według mnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegowych Świąt nie było to sobie chociaż sztucznym posypałam :)

      Usuń
  5. Wydaje się, że nawet można poczuć zapach lasu! Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że przez Ciebie to nawet ją obwąchałam skoro zasugerowałaś zapach lasu ;)

      Usuń
  6. Mech może i kiepski, ale za to jaki świetny efekt!!!
    P.S. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mnie pewnie znowu z mchem zaryzykuję :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna dekoracja, mimo trudności efekt świetny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna choinka i świetny pomysł, aby otulić ja mchem. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTY.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, klimatyczna choineczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu FR:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna choineczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna choineczka! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie nooo cudna!!! do ósmej!!!! Dzieki za dołączenie do zabawy z Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę częściej działać cuda, żeby Cie u siebie gościc :)

      Usuń
  13. Zasłużona nagroda! Choineczka piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...