sobota, 6 grudnia 2014

818. Sympatyczny okularnik

Czy Wam również ten sympatyczny okularnik zostawił dziś coś pod poduszką albo w bucie? Czy niestety nie byliście grzeczni ?


Mikołaj w wersji kartkowej z fantastyczną tekturką z CraftStyle, którą rozbroiłam na części pierwsze a następnie pomalowałam brokatowym lakierem.

Jest to moja  inspiracja przygotowana specjalnie  w ramach 
wyzwania CraftStyle - Świateczna Czerwień  ,
 które własnie dziś ruszyło. Przyłączcie się!

Tworzymy , tworzymy i świątecznej czerwieni sie nie boimy!

6 komentarzy:

  1. prześmieszna :-)
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Mikołaj puszcza oko do wszystkich, jest cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca! bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję :) bez porównania do Twojego pingwina ;)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...