piątek, 5 grudnia 2014

817. Ocieplić swoją szafę szarością



Taki oto szaraczkowy komplecik poleciał do naszego znajomego dzieciaczka. Pierwszy raz wykonywałam coś dla chłopca. Czarne elementy zostały na samym końcu wyszyte na poszczególnych częściach


Czapa na polarze, komin 2 razy zawijany i rękawiczki, wykonane zostały  z włóczki KARTOPU mieszanki  lnu, wełny i akrylu na drutach 3,5 mm


Mam nadzięję, że będzie się dobrze nosił. Nasza modelka stwierdziła, że kota nie odda, ale po pertraktacjach udało się go z niej ściągnąć. 

Czapeczka w ramach wyzwania 12 czapek w 1 rok




12 komentarzy:

  1. nie dziwię się , tez bym walczyła jak lwica o tego kociaka,
    mamo , musisz zrobić kolejnego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, czapka cudowna ale rękawiczki są przepiękne nic dziwnego, że mała nie chciała się z nimi rozstać :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Chyba sobie zrobię takiego kociaka :) Oczywiście bardziej 'dorosłą' wersję, o ile czapka z kotem może być dorosła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na miejscu modelki też bym stawiała opór przed oddaniem kota. Świetny jest ten komplet.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądają dzieciaki w takich czapeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie dziwię się :) Sama bym taką czapkę chętnie założyła. Podoba mi się strasznie, szczególnie że przypomina mi grafikę z gier komputerowych z czasów mojego dzieciństwa (takie pierwsze skojarzenia na widok czapeczki).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wspaniałego pomysłu na szarości. Modelka uroczo prezentuje komplet.Na pewno będę tu zaglądać. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny komplecik. Może kolor mało dziewczęcy, ale na modelce świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest mistrzostwem, mimo że to kolor szary czapka wywołuje barwy radości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet. Wcale się nie dziwię, że modelka nie chciała go oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudności:-) Śliczna modelka. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...