środa, 10 grudnia 2014

823. Inspiruję piernikiem

Czasami potrzebujemy czegoś ekstra  i w dodatku takiego 2 w 1. U mnie zazwyczaj wychodzi to w ostatnim momencie. I tak było właśnie  i tym razem. Najpierw długo myślałam nad typową kartką imieninową  a w ostateczności powstała kartka w formie taga/zawieszki.  Dlatego nią właśnie dziś inspiruję  na blogu Craft-style, gdzie serdecznie zapraszam.


Niewiele trzeba do jej wykonania, wystarczą nawet jakieś resztki papierów, których i ja użyłam. Wykorzystałam fantastyczne tekturowe śnieżynki z Craft-Style  z czego jedną posypałam sztucznym śniegiem a drugą przecięłam na pół i zamontowaam po przeciwnych stronach.


Całość dopełniły zacieki z tzw. perełek w płynie wyciśniętych inaczej niż instrukcja nakazuje.  A to wszystko po to, by wręczyć niebanalnie zapakowany prezent


W związku z powyższym zgłaszam ją do Szmeka  oraz Kafe Scrapo Mama




4 komentarze:

  1. Jest fantastyczna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny prezent. Szkoda że ja takich nie dostaje...:(
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa. Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...