poniedziałek, 1 grudnia 2014

813. Czas oglosić ... że...

Wciąż nie moge w to uwierzyć, ale to  prawda od dziś zaistniałam oficjalnie jako członek DT CraftStyle. Aaaaaaa!!!

To wręcz nieprawdopodobne, a jednak ... Moje tegoroczne marzenie się spełniło.  Będę inspirowac nie tylko w moich skromnych progach ale również w jakże szacownym gronie kreatywnych kobiet. Mam nadzieję sprostać zadaniu. Dziękuję dzieczyny za zaufanie. Zobaczcie kto oprócz mnie dołączył do DT.

Ach podoba mi się takie zakończenie roku. Zapraszam jutro na nowości rękodzielnicze. Buziaczki 




3 komentarze:

  1. Gratuluję. Z pewnością wiele osób będzie Ci wdzięczna za Twoje wspaniałe pomysły. Życzę Ci wielu nowych obserwatorów i ciekawych inspiracji. Będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję serdecznie , mam nadzieję, że tak właśnie będzie

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...