sobota, 30 sierpnia 2014

763. Sześcian wspomnień w sam raz na cukrową rocznicę

Dokładnie  sześć lat temu o tej porze wyruszyliśmy pieszo do kościoła. Jak zawsze spóźnieni ale szalenie zakochani w orszaku krewnych i znajomych stanęliśmy przy ołtarzu aby przed Bogiem ślubować sobie MIŁOŚĆ, WIERNOŚĆ i UCZCIWOŚĆ MAŁŻEŃSKĄ. I dziś znowu mamy sobotę, pamiętny i cudowny  dzień...  


Z tej to okazji przygotowałam dla męża małą niespodziankę. Pudełeczko wsponień, taki mały album ze zdjęciami. Wprawdzie na pudełeczku znajduje się tylko jedno zdjęcie z dnia ślubu, a cała reszta jest z naszej zeszłorocznej rocznicowej sesji poślubnej. Taka moja mała fanaberia.



A w środku z racji cukrowej rocznicy odrobinę cukru czyli sześć pralinek z wisienką w likierze.




Pudełeczko jest odwracalne więc ...


Dopełnieniem są przeurocze serduszka ze sklejki z Eco-Deco


Czy słyszysz biją nam weselne dzwony
Za parę chwil złączymy się
Bo dla nas nawet wszystkie świata strony
Nie znaczą nic bo mamy dziś ja ciebie ty mnie
Będzie nam tak wspaniale nic nas nie rozdzieli gdy
Gdy, gdy za już tych chwil parę nasze spełnią się marzenia nasze sny
Marsza Mendelsona dziś zagrają nam za parę chwil powiemy sobie tak
Za parę chwil na dobre i na złe będziemy razem już to wiem

A z racji nutek kojarzących mi się właśnie  z Marszem Mendelsona zgłaszam je do PWC


11 komentarzy:

  1. przeslodkie i przesliczne :) gratuluje rocznicy i zycze nastepnych 60 takich pieknych rocznic :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och to się "mężulek" ucieszy, z tak pięknego prezentu, pozdrawiam i wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł! i piękne wykonanie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezent :)) Gratuluję rocznicy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie :) My też szliśmy pieszo do kościoła :) Pomysł z pudełkiem niezwykle trafny, można obracać sześcian i zmieniać zdjęcia :) I jaki fajny pomysł na sesję "poślubną", rocznicową. To my musimy w przyszłym roku taką sesję sobie "strzelić" na 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co jechać autem jak do kościoła rzut beretem :), a sesję polecam. Mój już się boi, że wpadne na pomysł wytargania kiecki z szafy na 10tą. Bidulek ;)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...