środa, 6 sierpnia 2014

751... popłyniemy tą łajbą z tektury

Nie wiem czy wiecie ale na urlopie byliśmy na Mazurach a tam po jeziorach pływała żaglówka....

najpierw jedna, potem druga i trzecia....


... a potem cała flota


A wszystkie zapraszały na pierwsze urodzinki cudownego chłopca


Wykonałam je korzystając z tego DIY



Takie niebanalne i zupełnie inne niż dotąd widziane, będą wspaniałą pamiątką.
Mam nadzieje, że zaproszonym gościom przypadną do gustu tak samo jak mnie.

A ja je zgłaszam na podróżnicze wyzwanie w Lemonade oraz Virginia`s view



14 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita, ślicznie wyglądają te łódeczki-zaproszenia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze one! Prześliczne zaproszenia, do piątku mam nadzieję wysłać wszystkie :) Pamiątka na lata - bardzo Ci dziękuję za współpracę :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ było mi niezmiernie miło , ciekawam opinii zaproszonych :)

      Usuń
  3. Przepiękne! WOW! Dawno nigdzie takich pięknych nie widziałam! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ależ mi miło, toż to miód ma moje serce :) Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  4. Jestem pewna ze sie gosciom spodobaja , pomysl rzeczywiscie nie banalany i bardzo mi sie podoba, tym bardziej ze urodzilam sie i wychowalam na Mazurach...ach....az mnie nostalgia rozpiera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Mazury piękny region poza komarami ;) Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  5. Simply AWESOME!! Love your set of cards! They are so beautifully done! So glad that you join the fun over Virginia’s View Shape Card Challenge!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...