piątek, 22 sierpnia 2014

762. Twoje serce poza ciałem

Tak właśnie jest gdy decydujesz się na potomstwo. Poczęcie dziecka to cud, przed którym człowiek milknie, chyli czoło i klęka. Tym bardziej jeśli dziecko pojawia się w rodzinie, która mocno go pragnie i długo o nie walczy. Dla takiej właśnie rodziny powstały ramki na zdjęcia ich maluszka. 


Pierwszy raz zmierzyłam się z materią drewna i powiem szczerze, że od razu nie przypadliśmy sobie do gustu. Pomine fakt, że znalezienie drewnianych ramek z szerokim rantem a w dodatku na zdjęcia 13x18 do techniki decoupage zakrawa o pomstę do nieba. W końcu wygrzebałam je i zakupiłam  w decoupage.pl
Długo podchodziliśmy do siebie z rezerwą i dystansem, każde z nas chciało coś innego. Malowanie akrylem w kolorze ultramarine i próba  przecierek wyglądała po prostu tragicznie. Mialam już chwile zwątpienia i chęć ciepnięcia nimi w ciemny kąt. Jednak po wizycie mojej bratowej i małej podpowiedzi specjalistki od decou osiągnęliśmy konsensus. Wiedziałam, już jak osiągnać to o czym wcześniej myślałam. Od tej pory praca nad nimi była czystą przyjemnością, technika suchego pędzla, o której zostałam poinstruowana była trafem w dziesiątkę. Wszystko zostało pomalowane farbą a następnie polakierowane półmatem.


Pierwsza rameczka powstała dla bliskiej ich sercu osoby


Natomiast druga stanie w gabinecie lekarza, dzięku któremu TIKTACZEK jest na świecie

Napisy zamówiłam w Crafty Moly , małe dekoracyjne elementy to sklejka pochodząca z Eco-Deco, a statek i samochód wycięłam sama w beermacie. A żeby całość była już idealna rameczki zostały wyposażone w specjalnie docięte u szklarza szkiełko dzięki czemu kurz im nie straszny.

Teraz mogę z całą odpowiedzialnościę powiedzieć, że mi się podobają. Choć początki były koszmarne i mówiłam sobie  w myślach "nigdy więcej" , to jak już będę miała miejsce na ustawienie takich rameczek to poczynię jakieś dla siebie.

Z miłą chęcią zgłaszam je do Scrapgangu oraz Na Strychu




19 komentarzy:

  1. Czekałam na te twoje rameczki ;) Super wyszły. Świetne są te przetarcia czy jak to sie tam zwie ;) Ja bym pewnie prosiła męża o pomoc przy malowaniu drewna i wiem że by sam miał zabawę przy tworzeniu takich struktur. A Tiktaczek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny chłopiec zasługuje na piękną oprawę. No tak Twój mężowy to pierwszy do takich kombinacji :)

      Usuń
  2. Oj, dobrze, że się nie zraziłaś pocztkami, bo efekt jest znakomity. Przepiękne te rameczki. Super wyglądają te napisy jak girlandy :)
    Bardzo dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och mało brakowało, ale uparta jestem i chętnie słucham podpowiedzi :). Wasze wyzwanie było wręcz idealne :) do tego tematu

      Usuń
  3. Wspaniały efekt, ramki wyszły bardzo uroczo :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dużo pracy i wysiłku ale warto było.

      Usuń
  4. Piękna, bardzo klimatyczna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to było prawdziwe wyzwanie. Nowe ale na pewno nie ostatnie :)

      Usuń
  5. jak to mówią - pierwszy raz nie zawsze bywa łatwy, ale trud się opłacił bo jest bosko, czekam na następne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Z miłą chęcią kiedyś spróbuję raz jeszcze :), dziękuję

      Usuń
  6. Ramki są wspaniałe! I te drewniane napisy - wszystko idealnie ze sobą współgra i tworzy niezwykle estetyczną całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję choć akurat napisy sa z beermaty :) ale można sie nabrać

      Usuń
  7. Przepięknie wyszły :)) Te przetarcia i kolory.. ach :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity efekt końcowy! Rameczka wyszła świetnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zabawa z farbą jest nader interesująca :)

      Usuń
  9. Niesamowite rameczki! Te prace tylko powinny utwierdzić w przekonaniu, że nie należny się poddawać! Rewelacyjny kolor, świetne przetarcia i urocze dodatki :) A i zapomniałabym o pięknym maluszku ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...