czwartek, 21 sierpnia 2014

761. Każdy ma chwile warte zapamiętania

 

Albumy to coś co lubię robić, choć nie mam zbyt często okazji aby się wykazać. 


Ten albumik jednak został stworzony jako prezent na roczek pewnego przystojniaka, synka mojej znajomej.



Wykorzystałam na niego spory mix papierowy różnych kolekcji 


Ostrzegam więc bo dziś będzie mnóstwo zdjęć! Mam nadzieję, że wybaczycie mi to  i z checią je obejrzycie




Jak możecie zauważyć wykorzystałam również rzeczy z Eco-Deco, śliczny niebieski papier w serduszka ( niestety już go nie mają na stanie) i tekturowe napisy Love oraz Staś a gwiazdki wykorzystałam jako stempelki


Alumik zgłaszam do Craftowego Ogródka




13 komentarzy:

  1. Jak najbardziej dużo zdjęć ! Uwielbiam oglądać taka ilość tak też prosze czesciej :) Rowniez uwielbiam robic albumy , wiele pracy wymagaja jednakze ogrom zabawy przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe rozważę Twoją prośbę. Jak jest duzo szczegółów to i zdjęć masa.

      Usuń
  2. Jestem zszokowana, że to dla mojego Synka :) Dagmaro album jest niesamowity, cudowny i dopracowany w każdym calu! Zresztą jak każda Twoja praca. Jestem wzruszona i szczęśliwa, że mam kolejną Twoją pracę (wszystkie zbieram!). Album będzie cudowną pamiątką naszego roczniaka :) Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Wklejajcie zdjęcia, piszcie wspomnienia, może kiedyś się pochwalisz już wypełnionym :)

      Usuń
    2. No jasne! Zdjęcia powybieram te najfajniejsze :)

      Usuń
  3. Ja tam lubię dużo zdjęć ;-)))
    Kolorowo i... z przeszyciami... Też się wciągnęłam w robienie albumów - może kiedyś jakiś zrobimy razem??
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo a balagan przy tym jakby ktoś bombę podłożył. To która zabiera ten caly majdan do siebie?

      Usuń
  4. fakt, ogrom pracy i zabawy :-)
    ale efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moje kuchenne blaty przy których aktualnie tworzę chyba maja inne zdanie, ale co tam, grunt to sie nie zniechęcać :)

      Usuń
  5. Staś jest szczęściarzem, dostanie piękny prezent i świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumik już w rękach właściciela :) mam nadzieję, że za kilka lat zajrzy do niego z sentymentem

      Usuń
  6. Piękny :)) Widać, że pracochłonny ale jak wspaniała pamiątka będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały album! Super pamiątka! :)
    Faktycznie pracy jest dużo ale efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...