wtorek, 12 sierpnia 2014

753. AHOY!


Nagromadziło się ostatnio u nas trochę spraw i ciężko było  coklowiek działać tym bardziej, że najpierw pojawili sie fantastyczni niezapowiedziani goście a później musieliśmy odsłonić wodomierze i przez 1,5 dnia nie miałam dojścia do mojego twórczego miejsca. Ale już wszystko wróciło do normy




Z tej to radości dojscia do mej twórczej świątyni powstała karteczka urodzinowa dla małego marynarza


I jakoś tak podpasowała mi na kilka wyzwań u Szmeka, w Kartkowym ABC oraz do Pracowni SZOK



9 komentarzy:

  1. Fantastyczne jest to koło ratunkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocza kartka :) i ten stempelek :) wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawiałam do kogo trafi ta cudna karteczka :) A to mój Synek jest tym szczęśliwcem!!!!!!! Dziękuję za fenomenalną kartkę i za niezwykłe życzenia... wzruszyłam się jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziaczek :) piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca!!! dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...