poniedziałek, 18 sierpnia 2014

759. Strach ma wielkie oczy

Posiadanie pięknych tkanin jest jak nałóg, jednak wypadałoby coś z nich od czasu do czasu uszyć. Tym razem padło na fantastyczną elastyczną bawełnę  z lycrą w hawajskie kwiaty w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym. Myślałam kombinowałam i wymyśliłam oczywiście bez szablonów i gotowych wykrojów.

Oj ale z jakim strachem kroiłam tkaninę to nawet nie wiecie.  Ręce mi się trzęsły za każdym razem. A jak się w pewnym momencie okazało, że chyba mi jej zabraknie to najpierw zbladłam, później zrobiło mi się gorąco a w ostateczności zaczęłam szybko myśleć jak sobie poradzić z tą klęską. Zrezygnowałam z dolnego paska na rzecz zwykłego podwinięcia, zamiast kołnierzyka zdecydowałam się na lekką stójkę a przednie patki wykończyłam zamkiem zamiast podwójnym szyciem i guzikami.  Ach zeszło mi się trochę ale dumna jestem. Do tego przeszłam szybki kurs wykonywania lamówki ze skosu aby wyszła imitacja stójki.

Tkanina pochodzi z etasiemki niestety jest już nieosiągalna, ale na pewno jeśli ktoś chce to dostanie u nich ten cudowny suwak. Jest idalnym uzupełnieniem kurteczki razem z różowymi guzikami. 


Kurteczka uszyta z lekkim naddatkiem, dzięki czemu zaraz nie będzie za mała. Na chłodniejsze dni i wieczory, które po mału nadchodzą bedzie idealna.


Najbardziej cieszy mnie jednak fakt, że młoda uwielbia rzeczy, które jej uszyje i lubi w nich chodzić.

 

7 komentarzy:

  1. Już jak widziałam fotki na fb to wiedziałam, że to twoje dzieło ;) trzęsące ręce nieźle sobie poradziły, na modelce kurteczka prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no bez wykrojów, podziwiam
    wiele rzeczy uszyłam swoimi rękami ale bez wykroju ani rusz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz szyłam z gotowego wykroju i okazało sie za małe a pozniej kombinowalam , masakra, pewnie cos zrobilam zle :/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aaaa dziekuje, teraz tak myśle ze moglam isc na jakies krawiectwo albo inne podobne :) a nie bankowosci i informatyki mi sie zachcialo

      Usuń
  4. Tak strach ma wielkie oczy i tylko to :) Wiedziałam, że wyczarujesz z tej tkaniny coś fantastycznego :) I nie myliłam się! Świetna kurteczka, przydatna i praktyczna a do tego po prostu super kobieca :]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...