wtorek, 10 lutego 2015

871. Lampion

Dziś tutaj i na blogu CraftStyle  chciałabym pokazać Wam krok po kroku jak wykonać taki oto ozdobny  lampion.


 Na warsztat bierzemy ten oto lampion 


Każdą z części ozdabiamy po kolei tą samą techniką. 
Ja pokażę Wam jak postępowały moje kolejne etapy prac nad nimi

 Potrzebujemy : 
- farbę w spray`u
- medium do efektu spękań
- białą farbę akrylową
- wodę
- pastę strukturalną
- mikrokulki
- kawałek koronki
- nagrzewnicę
- puder do embossingu
- arkusz  papieru transparentnego - kalki
- klej


Malujemy każdą z części po jednej stronie  srebrnym spray`em


Czekamy aż całkowicie wyschną 


Każdą z części miejscami pociągamy pędzlem z medium do efektu spękań i czekamy,
 aż całkowicie wyschną


Następnie malujemy białą farbą akrylową lekko rozcieńczoną z wodą


Po wyschnięciu szalejemy z dodatkami, naklejamy miejscami koronkę, nakładamy pastę strukturalną, posypujemy mikrokulkami oraz pudrem do embossingu a na koniec wszystko przygrzewamy nagrzewnicą ( miejsca gdzie są mikrokulki, pasta i puder) . 
Dokładamy dodatki w postaci serduszek z tektury a także cyrkonie


Przygotowujemy sobie  1 arkusz dekoracyjnego  papieru transparentnego (kalki)


Wycinamy z niego  3 identyczne prostokąty o wielkości ciut większej od wewnętrznego prostokąta wyciętego w lampionie


Naklejamy na nieozdobioną stronę poszczególnych elementów lampionu.

Teraz składamy wszystkie części w jedną całość



A jak do środka wsadzimy  świeczkę w szklanym naczyniu  ( kieliszku, szklance, słoiczku)
 będziemy mieć nastrojowy lampion.
 


 

Mam nadzieję, że teraz spróbujecie sami wykonać swój przepiękny lampion i pochwalicie się efektami.






7 komentarzy:

  1. Wpadłam na chwilę, nie mogłam się oprzeć by się nie pozachwycać.. Wykonałaś mega piękny lampionik. Jestem pełna podziwu dla pomysłów jakimi nas wciąż zasypujesz. Kursik oczywiście zapisałam. Dziękuję. Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś, jak to mówią głowa pełna pomysłów ale tylko dwie ręce ;) . Mam nadzieję, że zobaczę i Twoj lampionik.

      Usuń
  2. Wygląda mega romantycznie. Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...