poniedziałek, 9 lutego 2015

870. My się mrozu nie boimy

 W końcu udało mi się skończyć to co zaczęłam szyć już w listopadzie. Początkowo był to komplet tylko i wyłącznie z dresówki ale nie podobało mi się jak układał się szaliko-komin. Postanowiłam, że z jednej strony podszyję go czymś grubszym i dzięki temu będzie sztywniejszy .


Nie chciałam popularnego ostatnio materiału zwanego minky, zależało mi na najzwyklejszym cienkim polarku. No i w końcu się udało. Biało - czarna drukowana  geometryczna dresówka w towarzystwie czarnego polaru, a to tylko po to by mieć czapeczkę i szalo-kominowy otulacz na szyję. 


Z uwagi na to, że czapkowy  polarowy wkład jest dodatkiem na mrozy, można go swobodnie wyciągać ze środka i mieć czapę na temperatury plusowe a nie tylko ujemne.



Szalo- komin jest wiązany na dwa razy , bo tak sobie wymyśliłam, dzięki temu doskonale opatula mnie przy większym wietrze. I co najważniejsze teraz jest na prawdę cieplusi.


Wydaje mi się, że komplecik jest mocno twarzowy. Co wy na to? Na aktualnie trwające śnieżne zamiecie taka ma alternatywa do puchatej syberyjskiej czapy. 


12 komentarzy:

  1. świetny komplet, bardzo mi się podoba, rzeczywiście mega twarzowy!
    miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak to człowiekowi się gusta zmieniają, kilka lat temu nawet by mi przez głowe nie przeszło, żeby w takim wystąpić :)

      Usuń
  2. A ja na to, że ... suuuuuuuper wyglądasz w tym kompleciku. Nic dodać , noc ująć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze niby prosty komplecik ale ta tkanina nadaje mu charakterku. Bardzo, bardzo mi się podoba. Tobie to w ogóle tak ładnie w geometrycznych wzorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj dziękuję, bardzo polubiłam ten wzór :)

      Usuń
  4. Świetny Zestaw!! jeszcze do Twojej czerwonej kurteczki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć kurteczka jest malinowa ;) , ale z czerwonej też bym się cieszyła :)

      Usuń
  5. Kapitalny komplet, do twarzy Ci w nim, no ślicznie wyglądasz:)) I zdolna jesteś, ale to wiadomo nie od dzisiaj:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, " zdolna jestem niesłychanie najpiękniejsze mam ubranie" :) , buziacki

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...