środa, 18 kwietnia 2012

282. Nawiasem mówiąc

To moja pierwsza nawiasowa kartka. Była dla mnie wielkim wyzwaniem, z którym zmierzyłam się dzięki DM.  Ilość zawartych na niej warstw jest większa niż 5. 

A w związku z tym, że należę do ludzi, którzy uwielbiają eksperymentować tworzyłam ją z wielką przyjemnością i wypiekami na twarzy.


Ręczne szwy, wstążka, koronka, perełki w płynie, półperełki oraz własnoręcznie ulepione kwiaty zgodnie z wytycznymi ślubnej kartki na Scrapgangu


A że kwiaty są białe to pasują do wyzwania w  BerisArt oraz w



8 komentarzy:

  1. Piękna:) Śliczna! Dziękuje za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna!!!! cudne warstwy, białe kwiaty, kształt - jest świetna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elgancka - robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze koty za płoty-wyszło wspaniale :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna! dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such а refreshing change to find some decent cοntent for once, Ι
    ωas getting sick of the retardеd dгiνel I cоme across ԁaily, thankѕ.
    My web-site :: shoe lifts

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...