piątek, 24 września 2010

69. Tak dorastam... cz. 1

   Zapowiedziany i oczekiwany album dla Dominika. Tadam....


        Nim siadłam do niego długo zbierałam wszelkie potrzebne mi papiery, niebieskie tasiemki i wszelkie niebieskawe przydasie. Wszak pierwszy tak poważny projekt nie mógł wyjść byle jak. 
         Od razu Was ostrzegam przed ilością zdjęć ale musiałam go obfocić. Więc dzisiaj pokazuję pierwsze jego pół.
       Album ma grubachną okładkę  obklejoną materiałem w 2 kolorach zszytych ze sobą maszynowo. Format albumu to wielkość A5 w ilości 13 kartek złapanych na metalowych kółkach o średnicy 5 cm i każda kartka zabezpieczona 2 nitami. 

- Pierwsza strona poświęcona narodzinom z wkładką imienną pod miejscem na zdjęcie 




-Ponadto po 2 strony na każdy z 12 miesięcy ..... Jak już zapowiedziałam dzisiaj pierwsze półroku :)



  

  



5 komentarzy:

  1. cudny!!! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj sie rozkręcasz, cudny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a jak dojdą zdjęcia to już mogę sobie wyobrazić jak w całości będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski ten albumik!!!!!!! Strasznie fajniutki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny album. niebieskosci i wszystkie te dodatki sa bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...