niedziela, 30 października 2011

188. Kawałeczek tortu

Jak tylko pokazałam Wam mój torcik od razu wiedziałam, że będziecie chciały na niego  kursik więc oto on.



Potrzebujemy:
- blok techniczny bądź papier wizytówkowy
- nożyczki
- klej
- ołówek

Należy wyjść od szablonu, który możecie sobie pobrać.



W zależności od tego jakiej wielkości chcecie pudełeczka możecie go sobie dowolnie zmniejszać bądź zwiększać. Ja jako podstawowy rozmiar wybrałam wielkość 2 rozkrojów na arkuszu A4. W tym miejscu możecie postępować na dwa sposoby.

 1. Wydrukować siatkę pudełka na każdym arkuszu papieru 
 2. Wydrukować podstawową siatkę i ją później odrysowywać na każdym arkuszu


Z uwagi na brak bezpośredniego dostępu do drukarki ja wybrałam 2 sposób. Wcześniej przygotowany rozkrój odrysowałam na papierze wizytówkowym 



Siatkę pudełka dokładnie wycinamy



Mocno zaginamy wzdłuż  linii przerywanych




Nacinamy na dwóch tzw. piórkach  z tej samej ich strony!!! (bez rożnicy z której)


Skrzydełka tylko  na prostokącie smarujemy klejem  


Dokładnie sklejamy z zewnętrznym trójkątem



Piórka naciętą stroną chowamy do środka pudełka




Powstałe pudełeczko ozdabiamy według upodobania


Można wykonać cały tort bądź takie pudełeczko potraktować jako samodzielną kartkę z niespodzianką.

Więc zapraszam do tworzenia, chętnie zobaczę Wasze słodkie kawałeczki tortu



21 komentarzy:

  1. to był jeden z najlepszych tortów jakie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To strasznie miłe, kiedy ktoś chce się podzielić swoją wiedzą z innymi tworzącymi bloggerkami!
    Baaardzo fajny kursik! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za kursik , przyda się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szablon na pudełeczko.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne...bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja interpretacja tortu. Dziękuję za szablon.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://chabrowapanienka.blogspot.de/2013/05/tort-z-papieru-bvb-bvb-geburtstagkuchen.html mój drugi tort :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze szablon sie przydał nie raz :)

      Usuń
  8. Dziękuję za kurs - wykorzystałam z powodzeniem, ale efekty na blogu pokażę dopiero za miesiąc, bo ma to być niespodzianka dla obdarowanej osoby :-) Oczywiście wpis podlinkuję adresem Twojego bloga. Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że trafiłam na Twój kursik. Już dawno chciałam zrobić taki torcik, ale nie wiedziałam, jak się za niego zabrać. Jak coś stworzę - todam Ci znać. Dziękuję za szablon.

    OdpowiedzUsuń
  10. A tutaj moja wersja tortu: http://zezulkowo.blogspot.com/2013/07/niskokaloryczny-torcik.html

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. I was checking continuously this blog and I'm
    inspired! Very useful info specifically the ultimate section :) I handle such info much.
    I was looking for this particular info for a very long time.

    Thank you and best of luck.

    my blog ... wholesale snapbacks

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow super inspiracja :) jestem na poziomie beginner z zabawami z papierem, więc podejrzewam, że większość kleju byłaby na moich rękach niż na kartce ;)
    Chętnie zajrzę tu znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za szablon i kursik :) mój skromny torcik: http://m-miniart.blogspot.com/2014/03/torcik.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torcik i za tutorial naleza sie podziekowania, chyba jako jedyna taki zrobilas. Pomoglo ki ogromnie, bo, jak sie okazuje, nie mam w domu ekierki ani cyrkla, a z kompa tez niewiele korzystam, zeby rozrysowac. I , mam nadzieje, bedzie torcik na powitanie nowonarodzonej dziewczynki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobione, jesli chcialabys zobaczyc podaje linka http://arts-and-cards.blogspot.de/2015/01/strawberry-paper-cake-truskawkowy.html

      Usuń
  15. Torcik mało kaloryczny, takie są najlepsze. Dziękuję za fajny kurs i nauke! Blog czyta się świetnie.

    ps: znalazłam stronkę z torcikami kalorycznymi, jeśli ktoś by porzebował! E-Torty.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, chętnie skorzystam z pomysłu robiąc torcik dla siostrzenicy na 18-te urodziny. Proszę o podpowiedź jak zrobić 18 kawałków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pełne koło tortu składa się 12 kawałków. Najłatwiej będzie zrobić ich po prostu 18 wyjdzie 1,5 tortu. Moznaby się pokusić o to aby górna warstwa składała się z 6 kawalków, ale to wówczas trzeba przerobić szablon

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...