sobota, 27 czerwca 2015

965. Koniec gimnazjum

To bardzo miłe kiedy pokazujemy swoim dzieciom, jak bardzo jesteśmy z nich dumni i nie wstydzimy się tego. To bardzo ważne aby dziecko o tym wiedziało, że jego ciężka praca nie jest nam obojętna. Tym bardziej z wielką radością przygotowywałam ten komplet. Zakończenie gimnazjum i to z czerwonym paskiem zasługuje na uhonorowanie. Gratuluję pomysłu takiego gestu, oby więcej  tak świadomych rodziców było.


Karteczka w formacie prawie A5 i to w formie wodospadowej, to nie lada wyczyn, do tego każdy rysunek w środku zrobiłam własnoręcznie, tak aby ukazać pewne momenty z życia obdarowanej.  


Do kompletu powstała szczególna i urocza zarazem koperta z motywem miłych memu sercu   serduszek.


Pozdrawiam serdecznie w tą leniwą sobotę. 

Daga

6 komentarzy:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...