środa, 3 czerwca 2015

946. ROYAL BABY


Nie wiem czy Wy wiecie ale Royal Baby jest na świecie. I wcale nie chodzi mi o znaną wszystkim brytyjską księżna Kate tylko naszą własną dolnośląską znajomą, która nie tak dawno urodziła prześliczną i wyczekiwaną przez nas dziewczynkę.


Z tej to też okazji powstała karteczka gratulacyjno-pamiątkowa ze zdjęciem. Zamieściłam na niej znanego już Wam królisia i dodatkowo powiesiłam imię dziewczynki z literek z cyrkoniami.


Z tyłu oczywiście miejsce na życzenia oraz metryczka. I co najważniejsze książęca korona z Eko-Deco oraz napis Love również stąd. Zgłaszam ją do Szuflady


10 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna "dzieciowa" karteczka. Gratuluję wygranej w Craft Passion. Królik jest obłędny - to stempel, obrazek czy sama narysowałaś ? Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow alez mi miłą informację przyniosłaś. Królika zmalowałam sama , najpierw szablon a później rozbroiłam go na części dlatego kończyny ma osobno naklejane

      Usuń
    2. Zdolna bestyjka :) Postanowiłam się tu zakorzenić ;)

      Usuń
    3. Alez prosze bardzo będzie mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  2. Cudo cudeńko!! Poleńka ślicznie dziękuje Cioci :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie mogę Polci sama wysciskać ale może kiedyś się uda :)

      Usuń
  3. oj jak mi sie podoba ta karteczka. A kazda dzidzia jest royal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka składana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza niesztampowa karteczka. Niech Poleńka zdrowo rośnie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...