piątek, 26 czerwca 2015

964. Z wachlarzem na niemiecki ślub

Nietypowe kartki to ostatnio moja specjalność, tym razem na tapetę poszła karteczka ze ślubnymi życzeniami   w formie zaproszeń jakie mięli Państwo Młodzi. A że oni mięli zaproszenia w formie wachlarza to i ja spróbowałam temu podołać. 
Taką to oto moją inspirację i całe materiałoznawstwo możecie dziś oglądać na blogu Craft Style
Na pierwszy rzut oka, niby niczym się nie wyróżnia, zwykła kartka w  wielkości DL. Trzeba ją jednak rozłożyć, aby zobaczyć co jeszcze w sobie kryje.
Karteczka składa się z 5-ciu ruchomych elementów dociętych z beermaty i spiętych  nitem introligatorskim

Tłem poszczególnych kart jest fantastyczny papier UHK Gallery, który dopełniłam własnymi rysunkami oraz maszynowymi przeszyciami.

Tekturka Papelii została potraktowana czarnym tuszem a następnie posypana pudrem holograficznym i zembossowana na gorąco. Prócz taśmy washi wykorzystałam własnoręcznie zrobioną maskę aby gdzieniegdzie uzyskać wytuszowane kółeczk. A sukienka panny młodej jest malowana białą farbą akrylową.
Mam nadzieję, że spodobała się Wam taka niecodzienna forma ślubnych życzeń.

 Zgłaszam ją do Skarbnicy Pomysłów
 do Zakątka Panny Totii
(1. grafika 2.farba 3.klej/taśma 4.nożyk do tapet 5.Puder do embossingu holograficzny 6.tekturka 7.nitka)


a także do Diabelskiego Młyna ( Nitka, Imię, Tekturka, Aforyzm) oraz Craftowego Ogródka

Buziaczki.
 Daga

12 komentarzy:

  1. Dagus,tak jak juz pisalam,goscie i Mlodzi zrobili wielkie oczy,gdy zobaczyli niecodzienna kartke,no i oczywiscie bez smiechu sie nie obeszlo,po rozlozeniu wachlarza.Twoje pomysly na realizacje,opisy i dopelnienie calosci sa bezcenne.Dziekuje,Ema

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi niezmiernie miło móc zmierzyć się z taką karteczką :), tym bardziej, że się spodobała.

      Usuń
  2. Hahahahaha, uwielbiam nieszablonowe kartki :D :D To jest to o co chodzi w hendmejdach :D :D Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to prawda! Dla takich zleceń warto tworzyć :). DZięki

      Usuń
  3. Niezwykle ciekawa forma- bardzo podoba mi się to jak ozdobiłaś tekturkę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie taka forma to coś zupełnie nowego :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny pomysł, świetne wykonanie! Nie dziwię się, że Twoje rękodzieło uszczęśliwiło innych. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że mogłam do Twojej zabawy dołączyć

      Usuń
  5. Świetna, pomysłowa i niepowtarzalna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedni pomysł w rewelacyjnym wykonaniu!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...