piątek, 12 czerwca 2015

953. Inspiracyjne pudełeczko na większą kasę

Jak już  mówiłam czerwiec ślubami się ściele. Z tej to właśnie okazji w ramach mojej dzisiejszej inspiracji na blogu CraftStyle mam  dla Was pudełeczko.



Ale nie takie zwyczajne, gdyż jest to pudełeczko z czterema szufladkami na grubszą kasę. Czyli coś dla na prawdę zasłużonych :). Wymaga ono nieco więcej pracy, ale dzięki temu może pomieścić znaczną ilość  rozłożonych na płasko banknotów. Podobne robiłam 2 lata temu na ślub mego brata, jeśli pamiętacie.


Tym razem wykorzystałam przecudną tekturkę z Papelii, którą potraktowałam dwoma kolorami tuszy różowym i niebieskim, a następnie posypałam pudrem holograficznym i nagrzałam nagrzewnicą.


Mam nadzieję, że się Wam spodobało.


Zgłaszam je do Scrap Cafe, a że z tekturka to leci też do I like challanges 



Buziaczki 

Daga



17 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i te wierszyki ... - miodzio :) Przynajmniej odbiega od tradycyjnego exploding boxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, musiało być coś innego bo box na ten właśnie ślub też był robiony :)

      Usuń
  2. super wyszło... a kasa zawsze się przyda hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z tymi półeczkami to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojoj dziękuję Ci bardzo :) ależ mi się miło zrobiło

      Usuń
  4. Wspaniałe, superowe..... ja lubię bardzo takie mało tuzinkowe, niebanalne formy :-) Extra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też czasami lubię odejść od standardów :) Dziekuję

      Usuń
  5. niesamowite bardzo i to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Kochana...właśnie zostałam wpędzona w kompleksy, nie rób takich cudów już! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha odezwala sie ta, przez ktora przypalilam dzis garnek ogladajac jej cuda. Phi!

      Usuń
    2. mła mła Cudeńkowy Przezdolny Potworku! :)

      Usuń
  7. AAA! Nie zauważyłam, że zgłosiłaś się do nas na wyzwanie !
    Kochana, w imieniu wszystkich członkiń zespołu I like challenges życzę Ci z całego serca powodzenia! (Chociaż ostatnio to Twoje wygrywanie wszystkich wyzwań po kolei robi się trochę nudne!:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha o tego się właśnie obawiam, że w końcu ktoś mi zabroni się zgłaszać :)

      Usuń
  8. ciekawe to pudełeczko :) Powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny pomysł :)
    Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...