środa, 24 czerwca 2015

962. Jaki jest "najpieniejszy pjezent" na Dzień Ojca?



Taka oto rozmowa się wczoraj u nas rozegrała:

-" Kochanie dasz tatusiowi prezent?"
-" A po cio?"
-" Bo Ty masz dziś urodziny a Tatuś ma swoje święto"
-" A jatie?"
-"Dziś jest  Dzień Taty. Co prawda Ty jesteś jego najpiękniejszym prezentem, ale mamy dla niego niespodziankę"
-" A jaciego ja jetem najpieniejszym pjezentem"
-" Bo urodziłaś się w Dzień Taty"
- " A jaciego?"...

Ucinając dalsze dywagacje na ten temat poprosiłam ją, żeby kartkę ładnie podpisała. Tym to oto sposobem wczorajszy dzień był ważny dla całej naszej trójki.  Tata dostał laurkę zmalowaną przez dziecia, karteczkę oraz słodki upominek.

A ja znalazłam kolejne zastosowanie dla czadowej korony z Eko-Deco. Można? Można!


Zgłąszam ją do Crafts4eternity oraz PWC 

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2015/07/wyniki-dla-taty-oraz-wakacje.html
 

4 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...