sobota, 28 grudnia 2013

595. Z wizytą u domorosłego cukiernika


Na przekór wszystkim w tym roku nie pierniczyłam!  Nie myślcie jednak, że obijałam się, otóż nie! Zapach cynamonu, kardamonu, imbiru i anyżu to zapach Bożego Narodzenia więc być musi, w kuchni , w pokoju, unoszący się w powietrzu. Po prostu u mnie w zupełnie innym wydaniu.... Zainspirowana piernikowymi domkami stworzyłam swoje....


Strach się przyznać ale popadłam  w ciasteczkowe uzależnienie po wypróbowaniu Pebernødder z przepisu podanego przez Beę. Nie ostrzegła jedanak w nim, że mogą działać uzależniająco, jak leżace na wyciągnięcie ręki w salaterce orzeszki bądź krakersiki. Pierwsza próba zakończyła się zjedzeniem ciasteczek, które powstały z połowy porcjji w ciągu 2 dni. Ale wiedziałam, że właśnie te będą idealne zamiast pierniczków.


 Upiekłam je jeszcze raz, tym razem z całej porcji  i zapakowałam tak, aby same w sobie były prezentem.



Czyż nie wyglądają profesjonalnie? Jak z prawdziwej cukierenki. Dołożyłam do nich etykiety, aby było wiadomo co to jest. Oczywiście niektórzy się nabrali, że to kupne a jeszcze inni, że w środku są pierniczki.


Ale najlepszy w tym wszystkim był tag z UHKGallery i ostrawy posmak na języku po zjedzeniu każdego ciasteczka. Polecam tym, którzy jeszcze  ich nie znają.

A domki zgłaszam do Artimeno



14 komentarzy:

  1. domki przecudne,,,,w przyszlym roku odpatruje

    OdpowiedzUsuń
  2. sugerujesz więc.... że powinnam otworzyć i spróbować??
    przecież wiedziałam, że sama robiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, ze na jednym moze sie nie skonczyc ;). Ale jak zjesz wszystkie to przepis już masz :P

      Usuń
  3. Jaj! Och! Jezuniu... no cuuuuuudoooooo po prostu! Słów nie mogę znaleźć, więc juz nie komentuję. Idę pooglądać jeszcze raz (a może nawet więcej) i przepis ściągnę do skarbonki :)
    Gratuluję, cukierniczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj, zapisuj przepis wart ściągnięcia ;)

      Usuń
  4. Śliczne domeczki, a jakie słodkie (mrrr... pomysł z piernikową czy inną zawartością genialny:))) i jak ich dużo:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wyszlo 12 szt. żeby nikt nie był poszkodowany :)

      Usuń
  5. Mega są te domki! Rewelacyjne i jeszcze wkład hand made :)
    Tak zachwaliłaś te ciasteczka, że sama chciałam zrobić na święta ale pół miasta zeszłam za kardamonem, a jak znalazłam wreszcie to już czasu nie było na pieczenie. Może na Sylwka zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób rób, tylko lojalnie ostrzegam, żeby nie było jak się uzależnisz hihi

      Usuń
  6. Świetne domki! niezaprzeczalnie kojarzą się ze świętami. Ciasteczka wyglądają na przepyszne - wracam jeszcze na górę pokarmić moje oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uważam, żę alternatywa dla pierniczków w sam raz :)

      Usuń
  7. Śliczne domki i wyglądają jak prawdziwe z piernika!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Genialny pomysł! Wyglądają apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...