czwartek, 12 grudnia 2013

583. Rozszyfrowany wzór

Długo się zastanawiałam, kombinowałam, szukałam tłumaczeń i dobrych opisów, aż w końcu poczyniłam swoją pierwszą czapeczkę z sową. Nie sowiastą jakie dotąd mogliście oglądać ale dosłownie z sową.


Cała wykonana na grubych drutach na żyłce z mieszanki grubej wełny  z akrylem. W kolorach uniwersalnych, ale powiem Wam , że tym razem myślałam szczególnie o czapeczce dla chłopców. Bo kto powiedział, że nasi uroczy mali mężczyźni nie mogą mieć ślicznych czapeczek. Innych niż te we wszystkich sklepach. 


Oczywiście z braku męskiego modela prezentuję czapeczkę na mojej osobistej modelce. Ona jest zachwycona sówką i nie wiem czy odda jeśli by ktoś chciał te cudo przygarnąć. 


Czapkę zgłaszam na wyzwanie do Scrapcafe


8 komentarzy:

  1. Śliczna czapunia a modelka urocza i miałaby rację - niech nie oddaje - czapeczka jak dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka śliczna, a modeleczka przeurocza L)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka super, a modelka - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka i modelka również, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Cafe

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa jest nieziemska ! Dziękujemy za wspólną zabawę ! Zapraszamy ponownie ! DT ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca! Dziękujemy za wspólną zabawe ! DT SCrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna czapa! Kto by pomyślał, że będzie taka konkurencja pomysłowa! Dziekuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no wymiekam . Cudna czapka !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...