poniedziałek, 23 grudnia 2013

593. Niech niebo zaśpiewa Aniołami

W wirze świątecznych przygotowań czas był w końcu przystroić choinkę, miały być szydełkowe bombki jednak skończyło się tym razem tylko na planach. Ale to nic, do przyszłych świąt może zdążę. Jendak trzeba było na choince cosik zawiesić , a że w tym roku NIE PIERNICZĘ, to i ciasteczek brak. Nie myślcie jednak że mamy łysawe i gołe drzewko, otóż nie. Poprosiłam o pomoc Anielske chóry


 i zgodziły się zasiąść na czas świąteczny na jej  gałązkach.


15 Aniołków, każdy inny, z innym grymasem, fryzurą, w ciut podobnych strojach ale każdy z cudownym zapasem dobroci i szczęścia.  Pierwszy raz bawiłam się masą solną i jestem zachwycona.  Bo jak możecie dojrzeć mają właśnie solne główki. Aniołki powstały w ramach wyzwania na ikropce według lini bingo :

 ANIOŁEK - KORONKA - KWIATEK


Jak można dojrzeć prócz aniołków mamy równż serduszka solne, wykonane przez naszą latorośl moim najnowszym, wyczekanym i wyszukanym,  wykrawaczem do ciasteczek. W końcu go mam!!!


 No i u mnie zrobiło się świątecznie, a teraz biorę się za kilka rzeczy, które jeszcze na mnie czekają przed jutrem.  Pozdrawiam Was serdecznie w wirze przygotowań.

8 komentarzy:

  1. http://www.zyczeniaswiatecznebozonarodzeniowe.pl/card,997287444711.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to Anielskie stadko :) Spory ogrom pracy na pewno. Dobrze, że tak późno je pokazujesz bo bym się jeszcze skusiła na tworzenie takich, a czasu już zdecydowanie brak:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCh zrobilam je na ostatnia chwile, ze wzgledu na zabrak czasu wlasnie, ale na przyszle swieta beda Aniu jak znalazl na twej liscie. I to z pomocnica ;)

      Usuń
  3. Dagus Kochana, Wesolych Swiat!!!! Wesolych, Rodzinnych....niezapomnianych!!! buziaczki.aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, nie umiałabym takich zrobić, za co podwójny szacun. Mała armia;) dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie przystrojona choinka :) Dziękuję serdecznie za podzielenie się jej widokiem w DM :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...