piątek, 4 marca 2011

117. Wiara czyni cuda

    Często zadajemy sobie pytanie: Dlaczego Bóg nas tak doświadcza? W obliczu tragedii zarówno własnej jak i  obcej jesteśmy bezsilni. Jednak przychodzi taki czas, że trzeba powrócić do TU i TERAZ. I ten moment jest najgorszy. Poczucie żalu i smutku, zabiera nam siłę do czegokolwiek, jednak Bóg daje nam receptę. Wiara i nadzieja, to jedyne słuszne lekarstwo.  






Niech budząca się do życia nadzieja i wiara przyniesie owoc obfity!!!

A teraz zaśpiewajmy razem z moim ulubionym zespołem TGD...

Kto nie boi się wierzyć, że się uda?
Ja nie! 
Ja wierzę , wiara czyni cuda! 



3 komentarze:

  1. swietna i wielce oryginalna karteczka. wspaniale utrzymałaś świezy, wiosenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie optymistyczna i ładująca pozytywną energią karteczka ;) A na żywo ładuje jeszcze bardziej :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...