wtorek, 31 sierpnia 2010

65. Miłość jak nożyce


Bardzo spodobał mi się ten cytat, sądzę, że posiada w sobie całą kwintesencję prawdziwego i idealnego związku. Tworzymy pary choć każdy z nas jest inny. 



Często jesteśmy dla siebie całkowitymi przeciwnościami lecz pomimo tego łączy nas miłość. Niestety w obecnych czasach tak łatwo ludzie się poddają wszelkim przeciwnościom i to, co ich połączyło nagle przestaje istnieć. A powinni walczyć o siebie o własne szczęście wszak razem  tworzą niebywałą siłę.






7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny cytat. Masz rację w nim jest wszystko ujęte.
    Kartka prezentuję się bardzo ładnie a ten kwiatek z organzyny dodaje lekkości kartce.

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt piekny cytat i kolejna piekna slubna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością obejrzałam Twojego blogaska!!piękne prace..a ta z cytatem ..przesliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmaro - ślicznie tu u Ciebie i karteczka też wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i mądre słowa wybrałaś Daguś.. A czy ja dobrze widzę? Kartos tam tworzy w tle klimacik? :) Ślicznie, ja z niego nie umiem zrobić dobrego użytku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje dziewczeta za wizyte i mile slowa. Uwielbiam ten cytacik jak juz mowilam.

    Carrot, nie wiedzialam ze to Kartos. Nabylam ten papierek kiedys w Empiku i go uwielbiam, az serce mi sie kraje jak go tne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...