piątek, 13 sierpnia 2010

60. Komplecik na urodziny

     Zaczęło się od biżuterii, która była prezentem urodzinowym. Stwierdziłam, że wrzucę ją w jakiś ładny woreczek i wystarczy. Potem, wyszła potrzeba stworzenia do tegoż prezentu karteczki, z wierszykiem ułożonym przez kumpelę . Posiedziałam, pomyślałam i wyszła karteczka.



    I wtedy stwierdziłam, że skoro jest karteczka i duża biżuteria to super bedzie się to komponować jak wszystko ładnie razem zapakuje . Nie będę musiała latać po sklepach za woreczkiem i kopertą na kartkę, bo nie mam na to zupełnie czasu. Więc żeby było bardziej elegancko do karteczki powstało w komplecie pudełeczko.



I powiem Wam, że jestem  całkowicie usatysfakcjonowana efektem końcowym.



I co najważniejsze, zakupiona biżuteria doskonale się w pudełeczku prezentuje.


Jak to czasem życie modyfikuje nasze plany.

4 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...