wtorek, 24 sierpnia 2010

64. Oblubieniec czeka już...

 .... pierzmy szaty, blisko dzień wesela
Zaproszonych gości tłum staje u bram....

   Piękny słoneczny dzień, lekki wiatr, a u stóp Ołtarza piękna Panna Młoda ze swym Oblubieńcem. Ostatnia z naszej 12osobowej ekipy stanęła przed Bogiem wyznając i przyrzekając miłość aż po kres. A my chcąc być świadkami tegoż wydarzenia wsiedliśmy w auto i przemierzyliśmy 500 km. Znając Młodą wiedziałam, że idealna będzie dla nich karteczka skromna i bez przeładowania.
   Na pomoc przyszła mi obstempowana kartka Kasiorki od razu wpadła mi w oko. Wszak moja wyszła zupełnie inna, co było wprawdzie moim założeniem, ale zachowałam to, co było dla mnie  najważniejsze czyli skromność i prostotę.





 Biel kartonika z lnianym tłoczeniem , czerń nastemplowanego tuszu, perła markera 3D i srebro dżetów, kwiatków oraz tasiemki .






                  Wiadomo, że podczas uroczystości ślubnych nieodzowne są kwiaty, choć teraz często Młodzi odchodzą od tego prosząc o kupony lotto, maskotki, wino, książki czy nawet sadzonki do ogrodów. Ja jednak jestem taką jakby trochę tradycjonalistką, choć na śluby jeśli już niosę kwiaty to zawsze jest to śliczny białawy bukiecik bądź moja ukochana jedna  biała róża.
                    Tym razem nie mogło być inaczej. Powstał więc.... słodki bukiet z cukierków dla słodkiej Panny Młodej w tonacji kartkowej ... biel, czerń i srebro....


 

  




Aby razem  mogły stanowić komplet.



Zasypałam Was zdjęciami ale nie mogłam się oprzeć bardzo podoba mi się ten ślubny komplecik  

A na koniec.... 

Szczęść Bożę Młodej Parze!!!! 

4 komentarze:

  1. Kartka bardzo ładna taka stonowana.
    A bukiet świetny bardzo spodobał mi się ten pomysł:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super i kartoszka i bukiecik!!! Słodki ach słodki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelecyjny bukiet wow!!!! ja tez taki chce !!! karteczke rowniez ma sie rozumiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiecie Kochane jak go musialam pilnowac zeby lakomczuchy mi srodkow kwiatowych nie wyjadly :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...