poniedziałek, 2 sierpnia 2010

54. ... Najważniejsza jest miłość...

   Kilka osób zakochało się w ostatnim ślubnym składaczku i zamówiło podobny.

Mówię, że podobny bo główny motyw jest ten sam, lecz tekst w środku kartki tym razem stanowi "Hymn o miłości" z 1 Listu do Koryntian i obrazek PM jest bardziej romantyczny.




Ślubne klimaty są takie... wzniosłe.



Ach rozmarzam się ...



Sądzę, że to jest spowodowane zbliżającą się naszą rocznicą ślubu.
  Jestem taka sentymantalna
i szaleńczo zakochana!

5 komentarzy:

  1. super Ci wychodza skladaczki :) az mam ochote Cie odwiedzic i z Toba je zrobic bo mi jakos samej nie idzie sie za nie zabrac ;) :******

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziekuje, dziekuje az dusza sie raduje :) Zapraszam do siebie chetnie potworze w milym towarzystwie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...