sobota, 5 sierpnia 2017

1579. Kochaj Mnie!


Proszę kochaj mnie cokolwiek zdarzy się 
Zawsze kochaj mnie na dobre i na złe 
Nasze serca też od dawna czują że, 
Musi przyjść samotności kres.
[ Z. Wodecki] 


Fantastyczny kompozytor, którego piosenki uwielbiam stał się natchnieniem i inspiracją do powstania blejtramu, który stworzyłam na 40 rocznicę ślubu moich teściów. A wszystko to przez wyzwanie w Art-Piaskownicy 







Wszelkie użyte tekturki jak i grawerowany napis są oczywiście z Fabryki Weny.  Z racji rubinowej rocznicy akcenty koloru zostały celowo uwzględnione. 



4 komentarze:

  1. Jestem zachwycona i oczarowana!!! WOW WOW WOW... PRZEPIĘKNIE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło ♥ dziękuję. Tym bardziej, że tworzyłam go z drżeniem rąk i z wielką obawą czy mi w ogóle cokolwiek z tego wszystkiego wyjdzie.

      Usuń
  2. Wygląda pięknie! Ślicznie wszystko połączyłaś, widać, że kompozycja jest bardzo przemyślana. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...