piątek, 7 lipca 2017

1566. Autoportret na blejtramie

Jakiś czas temu zakochałam się w pracach Letike, specjalnie dla naszej rodzinki stworzyła ostatnio blejtram z naszym zdjęciem ,więc jak tylko wspomniała mi o warsztatach zaświeciły mi się oczy.
Pojechałam pełna obaw i ciekawości czegoś co jest dla meni niczym czarna magia.  I stworzyłam swój pierwszy mediowy autoportret.


Jestem nim zachwycona. Miziam każdy szczegół i odtwarzam w pamięci jak go zrobiłam.





To było prawie 6-cio godzinne szaleństwo. Ale nie żałuję ani minuty.

6 komentarzy:

  1. Świetny autoportret :) Jestem pod wrażeniem zdolności i świetnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie sądziłam, że tak mnie to wciągnie. A już mam pomysł na coś własnego :)

      Usuń
  2. mistrzostwo! sama jestem ciekawa swoich pierwszych mediowych warsztatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że zakochałam się w tej technice.

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...