poniedziałek, 5 czerwca 2017

1546. Ślubny tryptyk


Kartka ślubna w zupełnie nowym wykonaniu.  Musiała być płaska, aby zmieścić się w standardową kopertę, lecz musiała pomieścić dużo treści. Długo nad nią myślała, gdyż to dla brata i bratowej mego męża, więc musiała być szczególna.


Na przedzie ręcznie stworzony rysunek,  w postaci tryptyku. Na każdej z trzech części widnieje jego jeden fragment. Które dopiero po rozłożeniu na płasko stanowią nieszablonową całość.


Wewnątrz fantastyczna 8 zwrotkowa  rymowanka, którą na tę okoliczność ułożyła nasza znajoma.


Zgłaszam do Filigranek  oraz Skarbnicy pomysłów ( 3 serduszka, 3 części kartki, 3 ptasiory)

 

4 komentarze:

  1. Dziękuję :) Bardzo mi miło

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie jak zwykle pełne szaleństwo i za to lubie wszystkie Twoje projekty, dziękujemy za udział w wyzwaniu z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah trochę mnie poniosło to prawda. Ale czego się nie robi dla szwagra :D

      Usuń
  3. świetna, pomysłowa kartka! dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...