czwartek, 19 maja 2016

1253. Oczytana

Jak to mówią kto czyta nie błądzi. Czytanie to najlepsze hobby z możliwych. A co jest zawsze potrzebne czytającemu?  Oczywiście zakładka! Zakładka jaka jest każdy widzi co akurat ma pod ręką. Dlaczego jednak nie mieć swojej własnej wymuskanej i indywidualnej? Choćby z ulubionym cytatem. Zapraszam Was więc na wyzwanie w Art-Piaskownicy gdzie tworzymy zakładki do książek. 


Ja w ramach inspiracji poczyniłam swoją własną ze Spuchlinką a tym samym dołączyłam do koljnej zabawy Magudy.


Z jednej strony mamy znajomą już Wam dziewczynkę a z drugiej cytat z książki "Samotność w sieci". Czytałam ją dawno temu bo jakieś 12 lat ale wywarła na mnie mocne wrażenie. Może dlatego, że wówczas moje życie było na mocnym rozdrożu  i prawie stałam nad przepaścią. Więc i odbiór wszelkimi zmysłami miałam inny.

Zgłaszam ją do Scrapka 



4 komentarze:

  1. Sweterek stał się już widzę znakiem firmowym Spuchlinek ubieranych w Daget Art ;) Świetna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka, taka prosta, ale efektowna, pięknie pokolorowałaś laleczkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha. Sweterek faktycznie został. Bo to sweterek domowy. Na przyjemności ;)
    Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, ten stempelek jest fantastyczny!
    Dziękuję za polecenie książki i za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...