czwartek, 19 listopada 2015

1094. Skarpeta Św. Mikołaja

Nie wiem czy wiecie ale w sobotę w Warszawie, będzie mieć miejsce spotkanie nie tylko dla miłośników scrapbookingu, ale i innych technik craftowych.

W związku z tym CraftStyle przygotował konkurs z tej okazji ( szczegóły  tutaj), w którym nagrodą jest SKARPETA MIKOŁAJA pełna przydasiów.
I w tym miejscu stwierdzam, że to wcale nie byle jaka skarpeta, bo własnoręcznie przeze mnie uszyta na tą właśnie okoliczność.

W iście świątecznych kolorkach i na dokładkę delikatnie przyozdobiona tasiemką, sznurkiem, filcowym ostrokrzewem, tekturową bombką i filcowymi gwiazdkami


Jeżeli jesteście chętni spróbować swoich sił i pałacie chęcią zdobycia tejże skarpety z jej zawartością zapraszam do przyniesienia swojej pracy na stoisko CraftStyle w godz 10:00-13:55,  na ul. Postępu 17 w Warszawie.
O godz. 14:00 będzie wyłoniony zwycięzca. 
A jeśli ktoś chciałby poznać mnie osobiście to też tam będę. 
Buziaczki 




6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma mnie w Polsce bo już się do wyjazdu przygotowywała. Uwielbiam takie spotkania/imprezy, których tutaj zdecydowanie brakuje :/ No, ale nic , skarpeta jest cudowna! Idealna i pięknie ozdobiona :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a Tobie życzę szczęśliwego i udanego wyjazdu :)

      Usuń
  2. Piękna ta skarpeta , Zazrdoszczę zawartości, którą zgarnie zwycięzca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluś, też zazdroszczę sama bym wzięła udział :)

      Usuń
  3. Ale się super paka szykuje :) A skarpeta czadowa i widać że pojemna, a o to chodzi :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...