czwartek, 9 lipca 2015

977. Co to jest dom?


"Dom to nie jest miejsce, to jest uczucie" - karteczkę z takim słowami wysłaliśmy do naszych znajomych z racji wielkiego kroku jaki poczynili. Otóż zakupili dom. Tym bardziej  dla mnie to wielka radość, bo pamiętam jak dziś słowa, kiedy się przenieśli na wieś " Nie chcę tu mieszkać, to nie dla mnie". A jednak.... tylko krowa nie zmienia zdania. Ja też wiele razy gryzłam się w język odwołując swoje " Nigdy..."

To wielki krok, poważna  decyzja, bo nie sztuką  jest kupić/wybudować dom sztuką jest aby miał w sobie duszę. Wy wiecie czego Wam życzę.
A mnie fantastycznie przypasowała tutaj tekturka z domkami z Papelii

4 komentarze:

  1. Hihi też pamiętam te słowa :) Kartka z pięknym mottem, świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrzcie jakie pamiętliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne motto - mój dom to azyl ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...