wtorek, 3 marca 2015

886. Opaska z piór

Dziś na CraftStyle ruszyło nasze lekko piórkowe wyzwanie. 


Moją inspiracją jest jak widać czarna opaska z kogucich piór. Wykończona satynową wstążką i wielką cyrkonią.


Doskonały element dopełniający kobiecy image na każde większe  wyjście. 


Pierwszy raz pracowałam z piórami w ten sposób i powiem Wam szczerze, że najważniejszy jest dobór odpowiednich piór. Nie sądziłam, że jest ich aż tyle, ale dzięki profesjonalnej obsłudze sklepu wybrałam idealnie.


Zdjęciem na modelce musicie posilić się tylko tym. Niestety miałam zrobić je osobiście jednak choroba pokrzyżowała nam plany i nie dotarliśmy na tę imprezę.


Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu!




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że w innym kolorze też mogłaby być fajna

      Usuń
  2. Pięknie Ci się poukładały piórka. Zdrówka zatem życzę. Tez wirus za bardzo krąży , mnie też dopadła i muszę go wyleżeć. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche z nimi walczyłam ale wygrałam. Kuruj się... my walczymy od stycznia i cos slabo nam idzie.

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...