czwartek, 16 października 2014

783. Mandala tralalala

Niedawno dołączyłam do wielkiego wyzwania w Klubie Twórczych Mam, którego tematem jest wykonanie szydełkowej mandali według określonego schematu ale wykorzystując własny dobór kolorowych włóczek oraz wielkość szydełka


Na chwilę obecną mam tyle. Jest to dla mnie wyzwanie  gdyż nigdy nie pracowałam na angielskim opisie wykonania, zazwyczaj pracuje albo na rozrysowanych schematach bądź polskich opisach.  Oto oryginał


Zapraszam Was na śledzenie poczynań wszystkich uczestniczek i zachęcam szydełkujące do spróbowania swoich sił . Dołączyć można w każdym momencie, całą mandalę trzeba skończyć do 10 grudnia.

Moją mandalę przekaże DLA LILIANKI, z tych mandal powstanie narzuta , która wystawiona będzie na licytację a dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany właśnie dla Lilianki


1 komentarz:

  1. Ale świetne kolory dobrałaś ;) Nie mogę się doczekać całości. Szkoda, że nie umiem szydełkować.... jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...